SpixSh@dow Production
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.


Developpement Amateur de SpixSh@dow
 
AccueilPortailDernières imagesRechercherS'enregistrerConnexion
Le deal à ne pas rater :
Sortie PlayStation 5 Pro : où précommander la console PS5 Pro ?
Voir le deal

 

 [EZFlash5] kernel 1.34

Aller en bas 
AuteurMessage
SpixSh@dow
Admin
Admin
SpixSh@dow


Nombre de messages : 5582
Age : 32
Localisation : Etoile de la Mort
Linker(s) : NinjaPass X9TF
Date d'inscription : 16/12/2006

[EZFlash5] kernel 1.34 Empty
MessageSujet: [EZFlash5] kernel 1.34   [EZFlash5] kernel 1.34 Icon_minitimeJeu 18 Jan - 23:59

Une nouvelle mise a jour est dispo pour l'EZFlash 5 . Le kernel 1.34 .

Voici les nouveautés anoncées :
Citation :
This version has corrected the incorrect initialization of the save file in save chip when L+A is pressed.
But we need to reiterate that, if you need to switch between games, it is important not to use the manual save feature.
Also, in this version we are trying a new solution for the saving list. The solution is not to perform any write operation to the saving list. As a result, no matter how you modify the saving format, it will only be effectively in this session.
The disadvantage is that you need to configure every time if the game is not in the saving list. The saving list needs to be updated and downloaded daily.
The advantage is there will no longer be corruption of large piece of saving list data and error in saving formats.
Can we try this out?
In additional, we are recruiting one to two reporters of saving formats. There will be incentive.
Requirements: Have plenty of experience in using EZ5, can get ROM quickly, able to determine the correct save format, and report in the forum.

Téléchargement ici
Revenir en haut Aller en bas
https://spix-production.forumgaming.fr
 
[EZFlash5] kernel 1.34
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» [EZFlash5] kernel 1.34
» [EzFlash5] Le pack Expansion , 3 en 1 !
» [EZFlash 5] Kernel 1.6

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
SpixSh@dow Production :: Archives Portable-UnderGround :: Archives de Portable UnderGround :: News autres linkers-
Sauter vers: